Saturday 22 October 2011

WACHAAA !! :D

Wachaaa !! hehe
hey. guys ! :) dah lama haha tak ber-talking talking dengan korang ni..
maklum la kan.. duduk hostel la kata kan.
Hmm.. btw. aku ada bawa cerita best mengenai minggu lepas.
HAA !! mesti tertanya tanya kan.. hehe
aku nak cerita sikit pasal MY GRADUATION DAY !!!! :D
YA ALLAH YA TUHANKU ! macam tak percaya yg aku dah pakai jubah tu untuk kedua kalinya..
yela.. masa first dulu time tadika. hihi. And yg ini..
utk kali keduanya aku pakai jubah graduasi tu.. Besar mmg besar la kan..
kata pun jubah. tapi yg ksiannya dkt NABILAH la. hahaha. dia tu da la kechik (blueekkk) jubah pula size 'gabak'. dah macam baju apa dah aku tengok. macam baju tido pun ada gak.. HAHAHA. jgn marah eh nabilah. huhu.yg si SHAMINE pula dah tak nmpk tangan. MUNIRAH gedebeh. haha.macam macam. cikgu ni pun satu. dah tahu yg kiteorg ni comel-comel pegi bagi jubah besar tu ap ke he nya? haihh.. tak faham aku.. haha. masa nak masuk dewan pula kena beratur elok elok.. gile protokol la aku ckp.
dah sampai dewan tak boleh bercakap, tak boleh tidur , tak boleh makan and yg tak tahan nya tak boleh keluar pegi tandas.. hahahaha. kesian kan org yg nak ter'kucil' tu.. terpaksa la dy tahan. haha.
Dah habis semua semua tu tiba lah masa nak berposing posing. hahaha.
Inilah yg ramai org suka ni. termasuk AKU ! :D
ok la. aku tinggalkan korg dengan pitcures ni ok?
see you guys next time. ;)












No comments:

Post a Comment