Saturday 22 October 2011

BESTIES EVER AFTER ! :)

babe !
today i wanna talk about my sweetest+lovely+loyal friend. that is
NUR MUNIRAH BT MAZZUKI :)
haha. you know what? munirah ni kawan aku daripada kiteorg darjah 3 lagi tahu. dia jela kawan aku yg still dengan aku.
daripada sekolah rendah sampaaaii la sekolah menengah.
Dia ni seorg pendengar yang setia. haha
apa apa story aku semua dia layan. semua dia dengar. haha.
seronok kan ada kawan macam ni? hehe. :)
munirah ni cantik. bergaya+tinggi.
TETAPI ! dia ni asyik nak ckp diri dia tu tak cantik. tak faham aku. semua ckp dia cantik tapi dia je menafikan. haihh.. munirah munirah. tak payah nak humble sgt la kan. HAHA.
itulah perangai dia yg buruk sikit. tak percaya diri sendiri.
haha.
walau apa apa pun, she still my besties.hehe

MUNIRAH ! AKU SAYANG KAU. :)





No comments:

Post a Comment