Monday 2 January 2012

Goodbye 2011 :(

Assalamualaikum wbt :)
babe! hehe. okay.seperti yg anda anda semua tahu hari ini adalah hari terakhir untuk tahun 2011. im gonna miss this year. bnyk gila kenangan tahu.kebanyakan nya kenangan bersama kawan.huhu. Maklum la.. tahun ni aku last wear that uniform school..
Okay.dekat asrama aku telah dilantik sebagai 'Exco Pusaka'.haha macam ketua librarian la.Padahal aku tak suka pun mengemas ngemas buku pun..ok tak apa.aku terima je.haha. maklum la .cikgu aku kata kalau dapat apa apa jawatan grab je.ni masa untk tambah markah koko.jadi aku accept je. :) okay.itu diasrama.Di sekolah aku pelajar biasa.haha.Dalam kelas aku jadi Setiausaha Kelas..aku tak tahu apa kerja aku.haha.Untuk koko aku masuk 3 persatuan je.CUKUP! bnyak bnyak tak larat aku.kang tetiba aku kena buat itu ini.. haihh..tak sanggup.haha. okay. untuk unit beruniform aku masuk KADET BOMBA.ya!itu semestinya.dari form1 aku masuk kadet ni.jadi sayang kott nak keluar.macam macam kejayaan aku dapat.hee :) aku telah dilantik sebagai 'Quartermaster' huhu.okay.untuk kelab permainan aku masuk KELAB TENIS.yeay! haha.walaupun tak pandai main.haha.untuk ni aku jadi ahli kelab biasa :) Then,untuk persatuan akademik/bukan akademik aku masuk KELAB RUKUN NEGARA DAN SEJARAH.haha. aku pun tak tahu kenapa aku masuk ni.dah lah aku tak minat sejarah. =.=' okay.apa apa jela.haha.Aku telah dilantik sebagai 'Setiausaha' kelab ni.Alhamdulillah. :)
Bermula lah tugas aku.. hehe. Seronok bawa jawatan ni walaupun little bit stress. ye mmg stress! yg asrama dgn warden aku(mak,mama).Sekolah pula dgn Cikgu koko yg garang iaitu Cikgu Sahidah.WOOOW!jgn main main dgn dia.garang kott.takut aku. semua kerja dia nak yg cepat and perfect!Perghh.. Penat juga la.tapi itu semua dah jadi kenangan. hmm..dah tak dengar warden aku membebel+cikgu sahidah menengking nengking. haha :P
Im really really gonna miss this year! :( bnyk sgt kenangan. Kem Kursus Kepimpinan+Sambutan Merdeka+Sambutan Hari Guru+Kem BKP+Program Asrama+Pertandingan Kawad Kaki+Hari Sukan.. MMG BANYAK! nanti mesti aku rinduu.. hmm..
Okay. Apa apa pun hidup mesti diteruskan. (macam nak pergi berperang je) :D
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN RAJA ALI akan sentiasa di hati :)
ASRAMA PUTERI SMK RAJA ALI akan sentiasa diingatan :)


 haa..inilah Cikgu Sahidah. Garangkan? haha
 Penghuni Asrama 2011
 Kejayaan kami mengharumkan nama sekolah :)
Go Bomba ! :D
 Kem yg sangat best! :)
 Antara aktiviti. hee :)
 Majlis mohon restu :)
 Hee. sampingan. haha :D
Sukan sekolah 2011 :)

No comments:

Post a Comment