Saturday 17 December 2011

KERJA !

Assalamualaikum wbt :)
BABE ! haha. today i wanna talk about my kawan sudah bekerja !!
huwaaa ! :( aku je belum bekerja. okay munirah. you're such a lucky girl babe. kerja pula sehari rm60.10 jam. means 1 jam rm6. ok la tu kan? dekat pun dekat. dia duduk sentul.kerja dekat sogo bhgn perfume.. hmm. TAHNIAH munirah ! haha. :D
tapi dia kata 8hari je.and boleh teruskan kalau nak. okay. bagi aku better teruskan.yela. skrg bukan senang nak cari kerja. daripada dia tak buat apa apa and asyik mengadu nak kerja and tak ada duit better dia go on. hee. betulkan? :)
oh ya. dia dah start kerja dah. hari ni 1st day dia. :) goodluck munirah. (macam nak pegi exam pula) :D
and aku.. hmm.mgikut perancangan aku kena belajar driving dulu then baru cari kerja. ok la tu kan? tapi.. lmbt lagi la pula nak bekerjanya. yela.paling common pun habis belajar driving dalam 1bulan lebih. bulan 2 tahun depan la baru aku kena cari kerja. haihh.. baik takpyh kerja. haha.
ok lah. aku perlu mandi sekarang (kantoi tak mandi lagi) hehe.
nak pergi THE CURVE makan MEATBALL dekat IKEA ! yeayyy ! haha
tataa.. :)




lucky girl. :)

No comments:

Post a Comment