Monday 12 December 2011

HAPPY !

BABE !
haha. Assalamualaikum wbt. :) okay. hari ni aku nak bercerita betapa BESTNYA hari ini dan semalam. haha
Firstly, semalam aku keluar dengan my sis+my cousin. ingatkan nak pergi la jumpa LISA SURIHANI cause dekat FB dia kata dia dekat pavilion pukul 3. Dengan semangat aku pun bersiap la. tapi before keluar kiteorg kena tunggu nenek balik. so,kiteorg tggu la.. tggu punya tggu at last nenek pun balik.aku tgok jam. WHAT? pukul 4.50 ptg dah? uwaa !! lisa dah terlepas. KICIWA !! tapi aku keluar gak. then jalan jalan la dekat pavilion. tiba tiba cousin aku kata nak pegi lepak dengan kawan dia dekat satu kedai nama pe tah.tapi still dlm pavi.tiba tiba NANA MAHAZAN atau lebih dikenali lagi sbg NANA AF1 muncul. waaaaahhh !! aku lepak dengan artis la.. haha. mcm tak percaya pula. :D dia bawa anak dia name ALTHEA RAQEEM BRIAN. sepnjg dgn dia aku hnya mampu tersenyum dan tergelak sbb aku malu.hahahahaha :D then,masa nak balik kiteorg berpeluk cium. wah ! kak nana cium aku. hehe. excitednya ! haha.
Walaupun tak jumpa LISA SURIHANI jumpa NANA MAHAZAN pun aku rasa macam nak terbang. hehe dengan senyum yg meleretnya aku bye bye kak nana. :D okay. the end of the day. hee :) bahagia sgt. huhu


OKAY. kegembiraan bersambung dengan hari ni. tapi hari ni tak jumpa artis la.just jumpa kawan kawan yg sangat aku rindui iaitu
SYIRA FAUZI,ATYN MAHIRAH,AMIRA ZOLKAFFALI,SAKINAH,MUNIRAH,AISYAH HASAN,INTAN SHAFINAZ,NAZIHAH ZABIDI,HABSAH,INA FAUZI :D
Actually,kitaorg ada jamuan kat rumah cikgu RAHIMATUN iaitu cikgu penasihat tuk KADET BOMBA.haha. jamuan ni sebab nak meraikan kitaorg FORM 5 yg dah habis SPM. :) terimakasih cikgu. haha
Aktiviti kitaorg ialah SWIMMING dekat rumah cikgu. :) rumah cikgu dekat Casa Idaman Condo,Jln Ipoh. Nak dijadikan cerita aku sebenarnya terbangun lambat. hehe. Janji pukul 9.30pg tapi aku bangun 10.30. gila la! aku dah macam rasa bersalah gila.. then aisyah call aku. dia suruh dtg jugak walaupun lambat. then lepas tu munirah pula call tnya dtg tak.aku jawab la dtg sebab dah kena paksa dengan aisyah. Ditambah pula dgn munirah kata "adena.dtg tahu!budak sentul tak pernah mungkir janji"haha. so aku dtg la..
Sampai sampai je aku jumpa syira dgn kwn dia dgn aisyah+ina. hehe
Then, after sume sume benda selesai kitaorg pun turun pegi mandi. YEAYYY !!! dapat swimming.haha. dah lama aku tak swimming. hee.
Seronok sgt tadi. :))
Pukul 4.30 semua nak balik dah.. tapi,aku dengan aisyah pegi jalan jalan dekat pavilion. haha. kekok sgt keluar dengan dia. aku pun tak tahu kenapa.maybe tak biasa kott.haha. First time keluar dengan dia. berdua je. hehe. apa apa pun, best keluar dgn dia walaupun sekejap. haha.
Pukul 8mlm kitaorg gerak balik lepas mengisi perut dgn makan DOUBLE CHEESE BURGER McD. she treat me ! haha. THANKYOU AYUNK ! :) Sampai rumah pukul 9 kott. then aku terus gerak Ampang. my nenek's house with my sis. :)
Haha. ok lah. sampai situ je kegembiraan aku utk hari ini dan semalam. Hopely esok lebih bahagia daripada semalam dan hari ni. AMINN.. :)


 ALTHEA RAQEEM BRIAN :)
 NANA MAHAZAN a.k.a NANA AF1 :)
 swimming ! :)
 my BELOVED friends. :)
 BEST MOMENT. TERJUN !! :D
 'BUDAK SENTUL'.tapi atyn(berbaju hijau) EX SENTUL :)
me and my AYUNK a.k.a AISYAH HASAN. :)

No comments:

Post a Comment