Saturday 10 December 2011

SELAMAT HARI LAHIR MAMA ! :)

babe !
haha. Assalamualaikum wbt :)
okay. blog sudah berubah.. kejap ! bila aku ubah eh? ke ada orang ubahkan? hmm.. okay.mungkin munirah yang tolong editkan. :)
wah! terima kasih munirah. such a kind girl !! muah muah! haha
tahu je yang aku tak reti nak meng-edit edit ni. haha. bocor rahsia. :P
tak kisah lah. :) apa apa pun.. munirah ! THANK YOU SOOOO MUCH !


okay. actually aku nak cerita about my mama ! today her birthday. :) tapi.. aku tak sempat lagi nak wishh because tadi mama pegi somewhere and lambat balik.. then, ingatkan nak wishh la after dia balik. tapi.. tengok tengok dia dah membuta ! haihh.. sejak bila dia balik pun aku tak sedar.. tak dengar apa apa pun. hmm.. tak apa la. pagi esok masih ada. :)
BTW. mama. HAPPY BIRTHDAY ! sayang mama sangat. love you.muah muah ! haha :D






 hehe. ni lah mama saya ! :)

 her name: norsilawati bt haji muhd :)
my beloved mama !

my mama and my abah ! :)

No comments:

Post a Comment