Sunday 4 December 2011

I WANT MEATBALL IKEA ! :D

BABE !
haha. okay. lagu telah diubah kepada lagu yang rancak. kerana kakak saya kata tak cool lagu sedih. haha. okay now i wanna talk about MEATBALL !!! :)
hari ni aku pergi IKEA dengan my cousins+my sister. (syikin,nana,azera). tak buat apa pun. datang sana semata mata nak makan MEATBALL. gila sedap tahu meatball dia. superb la ! korang pergila try pergi IKEA then makan meatball dia. sedaaaap sangat. haha. harga? emm.. tak tahu la pula. hehe. cause tadi bukan aku yang pergi beli tapi kakak aku. haha. apa pun tak boleh kan aku ni. haha. but dont worry. murah je. bawah 10 yang pasti. ;)
lepas tu jangan lupa cuba KEK DAIM tahu. ala.. yang gula gula daim tu. tapi dia buat versi kek. hehe. ada main versi versi pula. haha. haa. itu pun sedap. saaaangat sedap. try tahu! :)

 depan sekali ni namanya nana :)

 ini syikin. :)


 okay. this is me with the MEATBALLS !! :)

 and this is KEK DAIM. haha. sedaaap ! :)

 my sis, azera with my cousin,syikin. :)

 okay ! ready to eat that MEATBALLS !!! :D

 HAHA. meatballs sudah habis ditelan oleh kami. hoho

inilah rupa orang yang terlalu banyak makan. haha
#my sis tu. hehe

No comments:

Post a Comment