Friday 2 December 2011

NO MORE HOSTEL'S RAJA ALI LIFE ! :(

hey guys !
sedihkan kalau kita berpisah dengan kawan kita? :(
emm.. tu lah yang aku tgah rasa ni. YA ALLAH. gila sedih tahu.
maklum la. aku duduk hostel. sepanjang 5 TAHUN aku duduk dengan kawan kawan aku. ada yang dah pergi dulu (bukan meninggal dunia tahu!) ada yang stay sampai la ni.. aku pula tak pindah mana mana.
still setia dengan hostel aku tu yang bernama ASPURI RAJA ALI. :)
kat situ la tempat aku mula mula belajar basuh kain sendiri,gosok baju sendiri,bangun sendiri. Pendek kata, semuanya sendiri.
haha. nampak tak kat situ before aku masuk asrama aku tak tahu apa apa? haha. biasa la tu. anak bongsu. (ada kena-mengena ke?) hehe.
masuk hostel tu tahun 2007.then berganjak ke tahun 2008,2009,2010 and lastly 2011. hmm.. banyak tahu kenangan. macam macam orang aku jumpa. haha. ada yang selalu emosi,ada yang terlalu ceria tak pernah sedih,ada yang macam tak ada perasaan. haihh.. bnyk betul kerenah. haha.
apa apa pun, hostel tu akan tetap di hati(cehh!) haha. dia ajar aku segala galanya. aku takkan lupakan hostel tu+dengan penghuni dia sekali.
hmm.. mehh la kita layan gambar gambar dekat bawah ni. ni la kenangan aku dengan kawan kawan aku. :)

























GUYS !! i just wanna say ONE thing.




I LOVE YOU ALL.. :)

No comments:

Post a Comment